was successfully added to your cart.

Kurv


Ingredienser (30 æbleskiver):

Til sammenligning indeholder en enkelt ”normal” æbleskive op mod 100 kcal – fordelt næsten udelukkende på fedt og simple kulhydrater. Unik proteinopskrift uden mel, med den bedste protein til bagning. Proteinpulver i bagning kan være svært, men følger du denne opskrift så vil du slet ikke mærke at det er proteinrigt – det smager dejligt syndigt.

Fremgangsmåde:

  1. Skræl æbler, fjern kernehuset og skær æblerne i små tern. Koges med en deciliter vand, indtil æblerne kan moses til en tyk grød
  2. Skil æggeblommerne fra hviderne i hver sin skål. Æggeblommer piskes sammen med kærnemælk, proteinpulver, æblegrød og mandarinsaft. Til sidst piskes natron i blandingen
  3. Pisk æggehviderne helt stive. Vend derefter æggehviden i dejen forsigtigt, så man ikke slår den luftige konsistens i stykker
  4. Steg æbleskiverne i lidt fedtstof på et æbleskivejern ved middel varme. Man skal lige lære at vende æbleskiverne undervejs – det gøres lettest med et lille træspyd, hvor man så trækker æbleskiven lidt rundt om sig selv, efterhånden som den steges. Lad altså være med at vende dem på hovedet i et snuptag, men i stedet i små ryk
  5. Spises med det samme, så de ikke falder sammen – server eventuelt med sukkerfrit syltetøj
Den nemme og hurtige løsning
Ønsker du en hurtig, nem og stadig rigtig velsmagende løsning, så gør som mange andre: brug vores Protein Pandekage-mixes og bag dem i en æbleskive form. Se hele vores udvalg her.

Næringsindhold per portion
Kalorier: 830 g.
Protein: 90 g.
Kulhydrater: 50 g.
Fedt: 30 g.

Kilde: Fitnessopskrifter.dk af Nikolaj Bach Nielsen


Indkøbsliste:

Æg – du skal bruge 4
Æbler – du skal bruge mindst 3
1 liter kærnemælk
Proteinpulver med vanilje smag (Vi bruger den fra Starlabs)
Natron
1 stk. mandarin

Vil du have fordele?

Bare rolig, vi hader selv spam - vi sender begrænset antal mails.